Subject: Ida-Viru Lüanuse vald Mätta tee, 13132 km 5,406
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 13:28:14 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

tervitades

Merike

From: Reio Vesiallik <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 30, 2024 1:23 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine_P23109

Tere.

Edastan märkuste alusel korrigeeritud projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 30. oktoober 2024 09:39
To: Reio Vesiallik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Projekti kooskõlastamine_P23109

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Palun lisada seletuskirja sisuline põhjendus, miks ei ole
mahasõidu alla truupi ette nähtud.
2.	Käsitleda projektis olemasolevaid liikluskorraldusvahendeid
(märgid).

3.	Projekteeritud liiklusmärgid 644 kujutada joonisel vastavalt nende
reaalsele paigutusele (vt näide).

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Reio Vesiallik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Tuesday, October 29, 2024 1:32 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine_P23109

Tere.

OÜ Reaalprojekt on koostanud Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel
projekti „Mätta tee“ (P23109).

Projektiga rajatava tee ristumiskoht riigiteel nr 13132 Kõrkküla - Erra
asub Koljala külas, Lüganuse vallas, Ida-Viru maakonnas.

Projekti eesmärk on tagada veoste sujuv liikumine ning ligipääs Mätta
teele normidele vastava mahasõidu rajamisega. Mätta tee asukohas on
olemasolev metsasiht.

Käesolevaga palume koostatud projektmaterjalid kooskõlastada.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Lisad:

1.         Seletuskiri (pdf)

2.         Tee projektplaan (pdf ja dwg)

3.         Tee ristprofiilid (pdf)

4.         Nähtavuskolmnurgad (pdf)

5.         Pöördekoridorid (pdf)

6.         Transpordiameti seisukoht projekteerimistööde lähteülesandele

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.